“Retolar en valencià, senyal d’identitat”, nova campanya de promoció del valencià per als comerços de Canals
2018.02.02 “Retolar en valencià, senyal d’identitat”, nova campanya de promoció del valencià per als comerços de Canals
02/02/2018

Aquesta campanya de senyalística en valencià està impulsada pel Servei de Normalització Lingüística i Promoció del Valencià, que encapçala el primer tinent d’alcalde Joan-Carles Peres.

 

La campanya Retolar en valencià, senyal d’identitat està dirigida a bars, restaurants i comerços del municipi i ofereix una capsa amb 7 plaques adhesives amb els rètols següents: «Magatzem», «Prohibit fumar», «Privat», «Lavabos», «Hòmens», «Dones», «Adaptat», «WI-FI debades», una altra amb les inscripcions «obert–tancat» i l’horari; i els adhesius a doble cara d’«Espenteu–Estireu» i «Endavant, l’atenem en valencià».

Aquests rètols, d’un material resistent i polivalent, ha estat dissenyat per Pablo Ejarque, amb la col·laboració de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València i formen part de la campanya Retolar en valencià, senyal d’identitat de la Diputació de València en la qual han col·laborat diversos municipis valencians.

La botiga de mascotes 'Mascota. Perruqueria i estètica canina' de l’avinguda Vicent Ferri, ja llueix aquest material. Per a poder aconseguir-lo totalment debades, cal acudir al Servei de Normalització Lingüística i Promoció del Valencià de l’Ajuntament o contactar amb ell través de l’adreça electrònica norlis@canals.es.

 

“Retolar en valencià, senyal d’identitat”, nova campanya de promoció del valencià per als comerços de Canals

“Retolar en valencià, senyal d’identitat”, nova campanya de promoció del valencià per als comerços de Canals

“Retolar en valencià, senyal d’identitat”, nova campanya de promoció del valencià per als comerços de Canals