Aquesta campanya de senyalística en valencià està impulsada pel Servei de Normalització Lingüística i Promoció del Valencià, que encapçala el primer tinent d’alcalde Joan-Carles Peres.
La campanya Retolar en valencià, senyal d’identitat està dirigida a bars, restaurants i comerços del municipi i ofereix una capsa amb 7 plaques adhesives amb els rètols següents: «Magatzem», «Prohibit fumar», «Privat», «Lavabos», «Hòmens», «Dones», «Adaptat», «WI-FI debades», una altra amb les inscripcions «obert–tancat» i l’horari; i els adhesius a doble cara d’«Espenteu–Estireu» i «Endavant, l’atenem en valencià».
Aquests rètols, d’un material resistent i polivalent, ha estat dissenyat per Pablo Ejarque, amb la col·laboració de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València i formen part de la campanya Retolar en valencià, senyal d’identitat de la Diputació de València en la qual han col·laborat diversos municipis valencians.
La botiga de mascotes 'Mascota. Perruqueria i estètica canina' de l’avinguda Vicent Ferri, ja llueix aquest material. Per a poder aconseguir-lo totalment debades, cal acudir al Servei de Normalització Lingüística i Promoció del Valencià de l’Ajuntament o contactar amb ell través de l’adreça electrònica norlis@canals.es.