L'Ajuntament s'adhereix a la plataforma d'administració electrònica per a entitats locals de la Diputació
2017.12.29 L'Ajuntament s'adhereix a la plataforma d'administració electrònica per a entitats locals de la Diputació
29/12/2017

Al passat ple del 30 de novembre, l'Ajuntament de Canals va aprovar la seua adhesió a aquesta proposta de la Diputació de València que busca proporcionar als municipis una gestió electrònica que facilite i millore la seua organització administrativa i documental interna.

 

Des que al passat octubre s'aprovaren les lleis del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i de Règim Jurídic del Sector Públic, s'ha fet un important esforç per a impulsar la digitalització de les administracions públiques, establint noves obligacions per a les administracions en les seues relacions amb els ciutadans i entre elles mateixes. Algunes d'aquestes obligacions són arxivar electrònicament, disposar dels recursos necessaris per a garantir la gestió electrònica o assegurar un funcionament electrònic intern.

Per a més informació consultar el BOP de l'anunci.